Wednesday, August 27, 2014

Muscare Aroma ini unik, hanya satu. Tetapi keberkesanannya meliputi pengguna dari pelbagai peringkat umur dan jantina.

Kami telah mengadakan satu perbincangan secara 'ilmiah' mengenai Muscare Aroma dalam perspektif psikologi dan kaunseling..

S : Kenapa Aroma boleh diterima sebagai satu cabang dalam Terapi Aroma oleh pengasas Terapi Tenaga ES2Q Malaysia?
J : Ini kerana Terapi Tenaga ES2Q (ESQQ) merupakan suatu terapi yang sangat seni dan berkesan didalam membentuk semula sahsiah, pemikiran dan juga merawat pelbagai jenis penyakit dengan izin-Nya (InshaAllah). Proses terapi ini bergantung sepenuhnya kepada niat seseorang. Terapi Tenaga ES2Q ini menggabungkan Terapi Tenaga VNP (Virtual-Negative Proton), NLP (Neuro-Linguistic Programming), MAT (Muscare Aroma Terapi) dan juga JMP (JMP). Muscare Aroma diadun dari herba dan bungaan melalui proses yang selaras dengan kaedah terapi ini.

S : Apa maksud terapi aroma ?
J : Istilah 'Aromaterapi' sebenarnya terdiri dari dua patah perkataan iaitu “Aroma” bermaksud bau atau haruman, dan “Teraphy” yang bermaksud rawatan. Terapi aroma adalah gabungan antara aroma iaitu wangian atau bauan yang hadir daripada pati minyak dan bauan tersebut diaplikasi untuk melegakan dan memulihkan simptom-simptom fizikal serta meningkatkan kesihatan mental.Aromaterapi adalah kaedah rawatan yang holistik, ianya mengambil kira kesan positif yang akan terhasil dari segi jasmani, minda dan rohani. Ia menggunakan aroma( bau) untuk merangsang bahagian-bahagian otak.Aromaterapi merupakan suatu seni penyembuhan yang berasaskan alam semulajadi. Prinsip asas dari aromaterapi adalah untuk:
- menguatkan proses penyembuhan diri dengan cara merangsang sistem imunisasi secara tidak langsung.
- Rangsangan bau mempengaruhi emosi dan hormon di dalam badan

S : Saya guna aroma untuk rawatan asma, anda guna untuk pelazat hubungan kelamin, tapi bagaimana satu aroma berkesan untuk kita berdua? juga untuk orang lain yang guna untuk rawatan lain?
J : Aromaterapi adalah kaedah rawatan yang holistik, ianya mengambil kira kesan positif yang akan terhasil dari segi jasmani, minda dan rohani. Proses terapi ini bergantung sepenuhnya kepada niat seseorang.Jika anda berniat untuk menggunakan aroma untuk penyakit asma anda, maka dengan Izin Allah, bersama dengan niat dan keyakinan anda, maka asma anda lah yang akan dirawat. Sekiranya anda berniat untuk memperbaiki hubungan anda suami isteri, maka itulah yang akan dibuat. NIAT itu yang penting, YAKIN itu bersama IZIN ALLAH..semuanya tidak akan mustahil.

Oleh itu, fikirkanlah apa niat kita untuk guna Muscare Aroma ni, dan yakinlah dengan usaha kita itu, INSYA ALLAH, jika diizinkan, kita kan sembuh.


Tentang produk --> http://rahsiamuscare.blogspot.com/p/muscare-aroma.html


Testimoni --> http://rahsiamuscare.blogspot.com/p/testimoni.html




☏ Wechat/whatsapp/telegram __ 0139270703

No comments:

Post a Comment