Tuesday, August 19, 2014

Apa Kata Pengguna



“Saya memang terus guna dengan husband..setakat ni kelainan yang dirasai adalah kalau rasa kurang semangat atau dalam mood negatif...bila pakai muscare aroma akan jadi tenang dan lega...and lagi satu aroma tu jadi pembangkit keintiman antara saya dengan husband...”


ada lagi....


“Saya guna kat tangan macam naik kudis ade air kat dalam tu...setiap lepas mandi letak..dlm 4hari camtu dia kering..pastu menggelupas kulit...baguslah..tak guna krim lain dah”


oopss...ada lagi...


“Saya ni tiap2 bulan bila datang haid, jerawat batu pun mula muncul berbiji-biji..lepas tu kesan jerawat tu sampai PMS bulan depan pun nampak lagi. Tapi lepas guna Aroma, sekali dengan Azalea, setiap kali PMS kulit muka saya licin berseri-seri tanpa jerawat batu..”


lagi..


“Elok lah aroma ni sapu kat perus lepas 15 minit terus pi jamban”.
“Kenapa kak?”
“Akak sembelit lepas makan buah tampoi sekali dengan biji-biji...rasa perut tak selesa...penuh jer...pastu ambik aroma ni sapu kat perut lepas 15 minit terus pi jamban la..lepas tu lega rasanya”


one more..


“Saya sedang hamil. Satu malam saya rasa sakit belakang & lenguh kat punggung, lepas sapu aroma malam tu...pagi esok rasa lenguh tu hilang. Elok la Aroma ni..”


satu lagi....

“Anak saya, Aisy ada batuk-batuk, lagi pun dia agak penat...lepas sapu aroma ni...dia muntah keluar lendir...lepas tu terus ok..”



Emmm...Nak baca lagi apa kata pengguna.. jom tengok, klik sini..

No comments:

Post a Comment